tasmehps

بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله
  • tasmehps

    بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله

مشخصات بلاگ

این شرکت با صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله معتبرترین تسمه فروشی ایران می باشد.

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۱ ب.ظ

کیفیت تسمه نوار نقاله

کیفیت تسمه نوار نقاله

کیفیت تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.   ترکیب تسمه نوار نقاله لاستیک و منجید می باشد.   کیفیت تسمه نوار نقاله در کارکرد و کارایی سیستم صنعت ها بسیار مهم است.

کیفیت تسمه نوار نقاله در بسیاری از صنعت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ترکیب تسمه نوار نقاله لاستیک و منجید می باشد. این قطعه پر مصرف در بسیاری از صنعت ها و کارخانه های مختلف کاربرد دارد. کیفیت تسمه نوار نقاله در کارکرد و کارایی سیستم صنعت ها بسیار مهم است.

 منجید در تسمه بسیار اهمیت دارد. این قطعه به استواری تسمه بسیار کمک می کند. مقاومت بالای منجید باعث می شود تسمه نوار نقاله استقامت و کارایی بیشتری را در زمان استفاده داشته باشد.

البته این نکته بسیار اهمیت دارد ، که در کشورهای مختلف تولیدات تسمه نوار نقاله بسیار اهمیت دارد.

کیفیت تسمه نوار نقاله و کاربردآن

همانطور که گفته شد کیفیت تسمه نوار نقاله در بسیاری از کارخانه ها و صنعت های مختلف مهم است.   از تسمه نوار نقاله در صنعت معدن و زغال سنگ بسیار استفاده می شود.    همچنین از تسمه نوار نقاله در صنایع فلزی نیز استفاده می شود.

همانطور که گفته شد کیفیت تسمه نوار نقاله در بسیاری از کارخانه ها و صنعت های مختلف مهم است. از تسمه نوار نقاله در صنعت معدن و زغال سنگ بسیار استفاده می شود.  همچنین از تسمه نوار نقاله در صنایع فلزی نیز استفاده می شود.

 به دلیل کیفیت تسمه نوار نقاله ازاین قطعه درصنعت دارویی نیز استفاده می شود. در صنعت دارویی به دلیل تقاضای زیاد بسیار استفاده می شود.از تسمه نوار نقاله برای جابه جایی مواد مختلف و بسیاریاز صنعت های مهم استفاده می شود. 

 

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

از تسمه فروشی تهران می توان به این بازرگانی اشاره کرد. این گروه با پشتکار و تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها و ارگان های داخل و خارج از کشور می باشد.

 گروه بازرگانی پیشرو صنعت با دادن اطلاعات کافی درمورد محصولات امکان انتخاب و تصمیم گیری را برای مشتریان گرامی فراهم می سازد. با مراجعه به سایت www.tasmehps.com با ما همراه باشید.

 

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری - کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

ایمیل: info@tasmehps.com

تلفن: 02133957216                   

02133957217

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۳:۱۱
مهندس بهداد
پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ

کاربرد تسمه کارتن سازی

کاربرد تسمه کارتن سازی

کاربرد تسمه کارتن سازی یکی از کاربردهایی است که برای صنعت های مختلف بسیار اهمیت دارد.   تسمه کارتن سازی یکی از صنعت هایی است که بسیار کاربرد دارد.   از تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc در صنعت کارتن سازی استفاده می شود. صنعت تسمه کارتن سازی بسیار مورد اهمیت است.

کاربرد تسمه کارتن سازی یکی از کاربردهایی است که برای صنعت های مختلف بسیار اهمیت دارد.

تسمه کارتن سازی یکی از صنعت هایی است که بسیار کاربرد دارد. از تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc در صنعت کارتن سازی استفاده می شود. صنعت تسمه کارتن سازی بسیار مورد اهمیت است.

تسمه کارتن سازی را در صنعت بسته بندی استفاده می کنند. تسمه کارتن سازی در ضخامت های مختلف و در رنگ های مختلف تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. در تولید تسمه کارتن سازی از رنگ های سبز، کرمی و مشکلی بیشتر استفاده می شود. البته می توان گفت این رنگ ها پر مصرف هستند.

کاربرد تسمه کارتن سازی در صنعت های مختلف

از تسمه کارتن سازی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود. از جمله صنعت های که بسیار مهم است ،می توان به مواد ذیل اشاره کرد:

  • در صنعت ساخت شیشه
  • در صنعت بسته بندی    
  • کاربرد تسمه کارتن سازی در صنعت بسته بندی بسیار اهمیت دارد. در ساخت تسمه کارتن سازی از مواد مرغوبی استفاده می شود. از دلایلی که باید در صنعت ساخت تسمه کارتن سازی به آن اشاره کرد میتوان به سرعت حرکت کارتن در موقع بسته بندی اشاره کرد.

در مواقعی که از تسمه مرغوب در صنعت تسمه کارتن سازی استفاده نشده باشد، به دلیل سرعت رد شدن کارتن ها رد آج های تسمه روی کارتن می ماند و باعث آسیب زدن به کارتن ها و بسته بندی آن می گردد.

از تسمه کارتن سازی در بسیاری از صنعت ها استفاده می شود.  •	کاربرد تسمه کارتن سازی در صنعت بسته بندی بسیار اهمیت دارد در مواقعی که از تسمه مرغوب در صنعت تسمه کارتن سازی استفاده نشده باشد، به دلیل سرعت رد شدن کارتن ها رد آج های تسمه روی کارتن می ماند و باعث آسیب زدن به کارتن ها و بسته بندی آن می گردد.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی -بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

 وب سایتwww.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۰۲
مهندس بهداد