tasmehps

بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله
  • tasmehps

    بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله

مشخصات بلاگ

این شرکت با صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله معتبرترین تسمه فروشی ایران می باشد.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۱ ق.ظ

تسمه کارتن سازی

تسمه کارتن سازی

امروزه از تسمه کارتن سازی در صنعت های مختلف استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی از انواع گوناگون تسمه نقاله استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی که صنعت بسیار مهمی است از تسمه های نام برده شده استفاده می شود.

امروزه از تسمه کارتن سازی در صنعت های مختلف استفاده می شود.

در صنعت کارتن سازی از انواع گوناگون تسمه نقاله استفاده می شود. از پرکاربرد ترین انواع تسمه در صنعت کارتن سازی می توان به تسمه نقاله گریپ و تسمه نقاله pvc اشاره کرد. در صنعت کارتن سازی که صنعت بسیار مهمی است از تسمه های نام برده شده استفاده می شود.

از تسمه کارتن سازی در صنعت کارتن سازی و بسته بندی استفاده می شود.

این تسمه در ضخامت های مختلف و البته در رنگ بندی های متفاوت تولید و به بازار فروش عرضه می شود. تسمه نقاله گریپ دارای آج هایی مانند شبکه ای هست .از جمله رنگ هایی که پر مصرف است می توان به رنگ سبز، مشکی و کرم اشاره کرد.از تسمه نقاله گریپ برای جابه جای و انتقال استفاده می شود.

کاربرد تسمه کارتن سازی

از تسمه نقاله گریپ بیشتر در صنعت هایی شیشه سازی ، کارتن سازی و بسیاری دیگر از صنعت های مهم در جهان استفاده می شود.در صنعت کارتن سازی ، کارتن های تولید شده در نهایت بر روی تسمه نقاله گریپ قرار می گیرند و آماده سازی می شوند .

صنعت کارتن سازی بسیار مهم است. این صنعت بخاطر بسته بندی کردن از اهمیت خاصی برخوردار است. در صنعت کارتن سازی استفاده از جنس درجه یک بسیار اهیمت دارد. دلیل اینکه تسمه کارتن سازی و صنعت کارتن سازی از اهمیت زیادی برخوردار است این می باشد که ، کارتن با سرعت وقتی بر روی تسمه قرار می گیرد .

 اگر از جنس درجه یک استفاده نشده باشد، رد آج های تسمه گریپ روی کارتن ها باقی می ماند. تسمه نقاله های وارداتی بازرگانی پیشرو صنعت مخصوص صنایع کارتن سازی می باشند ، که درمطلب ذیل توضیحات بیشتری خواهیم داد.

از تسمه نقاله گریپ بیشتر در صنعت هایی شیشه سازی ، کارتن سازی و بسیاری دیگر از صنعت های مهم در جهان استفاده می شود.   در صنعت کارتن سازی ، کارتن های تولید شده در نهایت بر روی تسمه نقاله گریپ قرار می گیرند و آماده سازی می شوند .  دلیل اینکه تسمه کارتن سازی و صنعت کارتن سازی از اهمیت زیادی برخوردار است این می باشد که ، کارتن با سرعت وقتی بر روی تسمه قرار می گیرد

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی -بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

 وب سایتwww.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۰:۱۱
مهندس بهداد
شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۹ ب.ظ

خدمات و آپارات

خدمات و آپارات تسمه

خدمات و آپارات تسمه همه تسمه ها مثل هم نیست.  البته این نکته نیز قابل ذکر است که خدمات بازرگانی ها و شرکت های متفاوت در زمینه خدمات و آپارات تسمه باهم متفاوت می باشد.  آپارات تسمه ها و یا تسمه نوار نقاله همان چسباندن تسمه ها به هم است.

خدمات و آپارات تسمه همه تسمه ها مثل هم نیست.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که خدمات بازرگانی ها و شرکت های متفاوت در زمینه خدمات و آپارات تسمه باهم متفاوت می باشد. آپارات تسمه ها و یا تسمه نوار نقاله همان چسباندن تسمه ها به هم است.

اتصال تسمه نقاله مواد غذایی و تسمه pvc شبیه به هفت وهشت است. طرز درست آپارات این تسمه ها اتصال به صورت انگشتی می باشد. در بعض اوقات نیز ازبست و چنگ تسمه در آپارات  استفاده می شود.خدمات و آپارات تسمه باید توسط افراد دوره دیده و متخصص انجام شود.

خدمات و آپارات تسمه در بازرگانی پیشرو صنعت

بازرگانی پیشروصنعت خدمات و آپارات تسمه را نیز در شهرستان ها و خارج از دفتر مرکزی خود انجام می دهد. آپارات تسمه نوار نقاله لاستیکی به صورت سنگ زدن (لیویس) و روی هم با چسب SC2000 شرکت تیپ توپ آلمان و به صورت سرد انجام میگیرد.

 این بازرگانی با کادر مجرب وکارگاه تخصصی اتصال و تعمیر و مشابه سازی تسمه ها آماده خدمات رسانی به هم وطنان در سرتاسر ایران می باشد.

اتصال تسمه نقاله مواد غذایی و تسمه pvc شبیه به هفت وهشت است. طرز درست آپارات این تسمه ها اتصال به صورت انگشتی می باشد.  آپارات تسمه نوار نقاله لاستیکی به صورت سنگ زدن (لیویس) و روی هم با چسب SC2000 شرکت تیپ توپ آلمان و به صورت سرد انجام میگیرد.  این بازرگانی با کادر مجرب وکارگاه تخصصی اتصال و تعمیر و مشابه سازی تسمه ها آماده خدمات رسانی به هم وطنان در سرتاسر ایران می باشد.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

از تسمه فروشی تهران می توان به این بازرگانی اشاره کرد. این گروه با پشتکار و تجربه چندین ساله در زمینه صادرات و واردات انواع تسمه آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها و ارگان های داخل و خارج از کشور می باشد.

 گروه بازرگانی پیشرو صنعت با دادن اطلاعات کافی درمورد محصولات امکان انتخاب و تصمیم گیری را برای مشتریان گرامی فراهم می سازد. با مراجعه به سایت www.tasmehps.com با ما همراه باشید.

 

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری - کوچه یکم -پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر- طبقه 2- پلاک 2

 

ایمیل: info@tasmehps.com

تلفن: 02133957216                    02133957217

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۳:۴۹
مهندس بهداد
سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ

کاربرد تسمه پلی کردو تسمه پلی اورتان

 کاربرد تسمه پلی کردو تسمه پلی اورتان

کاربرد تسمه پلی کردو تسمه پلی اورتان در بسیاری از صنعت های مختلف بسیار زیاد است.    معمولا  تسمه پلی کرد و پلی ارتان از جنس چرمی می باشد.  تسمه یکی از قطعات مهم در صنعت های مختلف است. تسمه ها معمولا انواع مختلفی دارند

کاربرد تسمه پلی کردو تسمه پلی اورتان در بسیاری از صنعت های مختلف بسیار زیاد است.


معمولا  تسمه پلی کرد و پلی ارتان از جنس چرمی می باشد. از تسمه پلی کرد و تسمه پلی اورتان در بسیاری از صنعت ها از جمله موارد ذیل استفاده می شود که شامل:

  • در صنعت چاپ و بسته بندی
  • در صنعت ساخت شیشه
  • در صنعت نساجی
  • در صنعت کاشی و سرامیک

کاربرد تسمه پلی کرد و تسمه پلی اورتان کارخانه های مختلف

تسمه یکی از قطعات مهم در صنعت های مختلف است. تسمه ها معمولا انواع مختلفی دارند ، و همچنین در اندازه ها ، رنگ ها ، ابعاد و شکل وکارایی های مختلفی تولید و به بازار فروش ارائه می شود. از تسمه پلی کرد و پلی اورتان در بسیاری از کارخانه ها ازجمله کارخانه های چاپ و بسته بندی استفاده می شود.

تسمه پلی کرد و پلی ارتان به تسمه استخوانی معروف است. تسمه پلی کرد و پلی ارتان بسیار مقاوم است ودر مقابل کار کرد زیاد مقاومت خوبی دارد. این تسمه به شکل روکش گریپ و گاهی به صورت تاج دار می باشد. تسمه یکی از قطعات مهم در صنعت های مختلف است.  از تسمه پلی کرد و پلی اورتان در بسیاری از کارخانه ها ازجمله کارخانه های چاپ و بسته بندی استفاده می شود.

 کاربرد تسمه پلی کرد و تسمه پلی اورتان و خصوصیات آن

تسمه پلی کرد و پلی ارتان به تسمه استخوانی معروف است. تسمه پلی کرد و پلی ارتان بسیار مقاوم است ودر مقابل کار کرد زیاد مقاومت خوبی دارد. این تسمه به شکل روکش گریپ و گاهی به صورت تاج دار می باشد. از این تسمه بسیار استفاده می شود. تسمه پلی کرد و پلی اورتان بسیار در برابر کارها مقاومت دارد.

گروه بازرگانی پیشرو صنعت

این گروه با ارائه تمامی اطلاعات کافی در مورد محصولات خود و با فروش انواع تسمه و انواع تسمه نوار نقاله به شهروندان داخل و خارج از کشور و با خدمات و آپارات حرفه ای آماده همکاری با ارگان های مختلف و مشتریان گرامی می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان سعدی جنوبی - بعد از بانک کارآفرین – کوچه خوانساری- کوچه یکم - پلاک 5- واحد 3

تلفن :02133961399       02133961408        فکس:02133939712

 

 فروشگاه: تهران – خیابان سعدی جنوبی - بین اکباتان و امیر کبیر- کوچه نفیسی- پاساژ جوانشیر-  طبقه 2- پلاک 2

 

 وب سایت   www.tasmehps.com

ایمیل info@tasmehps.com    

تلفن: 02133957216                    02133957217

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۱:۱۸
مهندس بهداد