tasmehps

بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله
  • tasmehps

    بزرگترین شرکت صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله

مشخصات بلاگ

این شرکت با صادرات و واردات انواع تسمه و تسمه نوار نقاله معتبرترین تسمه فروشی ایران می باشد.

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۴ ب.ظ

خدمات و آپارات تسمه تهران

خدمات و آپارات تسمه

 

 

این بازرگانی با کادری مجرب و کارگاه تخصصی اتصال و تعمیر و مشابه سازی تسمه ها (حتی در شهرستانها) آماده خدمت به شما عزیزان میباشد.آپارات تسمه نقاله بسته به نوع تسمه به چندین صورت امکان پذیر میباشد :https://www.tasmehps.com/ آپارات تسمه نوار نقاله لاستیکی به صورت سنگ زدن (لیویس) و روی هم با چسب SC2000 شرکت تیپ توپ آلمان و به صورت سرد انجام میگیرد. البته در آپارات تسمه های نقاله کاترپیلاری با چسب آلمانی و به صورت آپارات گرم انجام میپذیرد.اتصال یا آپارات در تسمه نقاله موادغذایی (p.u ، p.v.c) به صورت هفت و هشتی یا انگشتی (فینگر) آپارات انجام میگیرد .

که در این مرحله به صورت هفت و هشتی پانچ میشود و سپس از جنس همان p.v.c یا p.u بر روی آن ذوب می گردد.


در تسمه های ضخامت باالای p.v.c ، p.u با فینگر مخصوص که مدل قفلی یا شمعی میگویند یا پانچ میگردد که از قدرت بالاتری برخوردار میباشد و در تسمه نقاله ی مواد غذایی با ضخامت 4 میل به بالا امکان پذیر میباشد و در برخی از موارد به صورت سنگ زدن (لیویس) با چسب p.v.c شرکت تیپ توپ آلمان مقدور میباشد. در تسمه های پلی کرد استخونی با دستگاه مخصوص با ذوب آن به همدیگر اتصال پیدا میکند.

در جاهایی که تسمه ها امکان اینکه به صورت مدار بسته بر روی دستگاه سوار بشوند وجود ندارد ، از چنگ استفاده میگردد که برخی از این تسمه ها از چنگ سوزنی و در برخی دیگر چنگ معمولی یا بست تسمه استفاده میشود. یک نوع بست تسمه دیگر نیز به نام لولایی که از نوع استیل و از نوع آهنی آن موجود میباشد.

خدمات و آپارات تسمه  در این مورد است که خدمت ها و نحوه نصب تسمه ها را معلوم می کند. آپارات همه تسمه ها مثل هم انجام نمی شود. خدمات شرکت های فروشنده تسمه باهم برای آپارات تسمه متفاوت است.

به عنوان مثال بعضی از تسمه ها با روش گرم انجام می شوند.


آپارات، در نوار نقاله همان چسباندن و یا اتصال تسمه نوار نقاله  به هم است .

اتصال در تسمه نـقاله های مواد غـذایی با تسمه پی وی سی و پی یو، به گونه ای است که شبیه هفت و هشت می باشد. به این گونه است  که بعد از اتصال بصورت انگشتی، موادی با جنس همان پی وی سی و پی یو بر روی آنها ذوب میکنند.

 

بازرگانی پیشروصنعت که این نوع از خدمات را، حتی در شهرهای دورتر از دفتر مرکزی خود هم، انجام میدد با تمام قدرت و با تجربه کافی به خدمات رسانی به مشتریا عزیز می پردازد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی